• Merhaba Ziyaretçi.
    "Yapay Zeka Objektif " Fotoğraf Yarışması başladı. İlgili konuya  BURADAN  ulaşabilirsiniz. Sizi de bu yarışmada görmek isteriz...

Türk cahil olmaz hainin de Türklükle işi olmaz

Suskun

V.I.P
V.I.P
TÜRK CAHİL OLMAZ

HAİNİN DE TÜRKLÜKLE İŞİ OLMAZ


Gıybetten medet uman; şirret sahrasının çirkef sofrasında çamur
salatasıyla belenir.

Gıybet: En tehlikeli hastalık, münafıklığın en belirgin özelliği;
nifak ve düşmanlık gibi toplumda insanlar arasında kin ve nefreti
körükleyen en tehlikeli eylem biçimi.

İnsanın ve insanlığın en tehlikeli düşmanı.

Bunun etkili olmasının en büyük nedeni de; cahil kalmaktır.
Cahil olan ve ileriyi göremeyen insanlar, gıybetten en fazla etkilenenlerdir.
Cahillik de yine sözde dini söylemler ile körüklenir.

"Falan kişi bizden değil, filan kimse bizden değil; onun için o
kimseyle ilgili konuştuğunuz konu gıybet değildir....."
Gibi bir söylem ile konuya başlanır....
Karşısındaki kişi de "Bizden değil." Denen kişiyle ilgili yapılan bu
eylemi onaylar, onaylamakla kalmaz bir de bu kötü davranışı
yaygınlaştırır.

Bir öğretim görevlisi ile ilgili hızla yayılan gıybet olayına
bizzat şahit oldum...

Gıybetin muftağında da; etrafta sözü geçen ve ağzından küfür - argo
söz çıkmayan bir insan(!) vardı.

Ne zaman o kimsesin yanına gitsem, o kişi öğretim üyesinden bahseder,
onun bir yığın hatasından söz ederdi.
Gıybet lokantasının mutfağında aşçıbaşı olana; başka şahısları da yolladım.
Bir kişi yanına gittiğinde alabildiğine gıybet yapıyor. Bir birini
tanımayan iki kişi yanına giderse gıybet çorbasını karıştırıyor.

Bir birini tanıyan iki kişi yanına giderse de; gıybetin alçaklık
olduğunu anlatıyordu...
BU DAVRANIŞ GIYBET YAPAN KİŞİNİN İKİ YÜZLÜ HAYAT BİÇİMİNİ SEÇTİĞİNİ GÖSTERİYOR...

Bahse konu edilen öğretim üyesini tanımıyordum.
Bir gün yanına gittim. Öğrencileriyle sohbet ediyordu. Bir iki
sohbetten sonra; hakkında gıybet eden şahıstan konu açtım. Tanıyorum
ama resmi selamlaşırım dedi.
Nasıl insandır? Diye sordum.
"1- Ortak ticaret yapmadım.
2- Emanet teslim etmedim.
3- Sır vermedim.
4- Bir yolda yürümedim.
Hal böyle olunca da tanımıyorum ki; nasıl olduğu konusunda fikir
beyan edemem." Dedi.
...KÖTÜ DENİLEREK HAKKINDA GIYBET YAPILAN VE EN HIZLI ŞEKİLDE DE BU GIYBETİN YAYILMASI İÇİN ÖZEL ÇABA SARFEDİLEN ÖĞRETİM GÖREVLİSİ BU CEVAPLA ÇOK GÜZEL BİR DERS VERMİŞ OLUYORDU....

Geçtiğimiz günlerde bir okul müdürüne başka nedenle tavır alanlar,
alakasız bir konuyla ilgili gibi göstererek okulu ve okulun müdürünü
karalama kampanyası başlattılar.
Bir süre sonra hemen yanıbaşında olan bir başka okula giderek okulu ziyaret ettim. Hem de ziyaterine gittiğim okulun müdürüne; bahsi geçen müdürün o konuyla alakalandırılması
konusunu sordum.
"Aslını bilmiyorum ama, keşke müdür bu işlerin içinde olmasaydı." Dedi
Yani inandın mı buna dedim.
"Basın yalan yazmaz, yalan olsaydı bizi yönetenler bu hususta
okullların yöneticilerine bilgi verirlerdi." Dedi.
Halbuki; o olayın da, bahsi geçen okulla ve bahse konu eddilen müdürle alakası ilgisi yoktur....
.....
Kanada merkezli yayılan cd lere bakıyoruz yada duyuyoruz.
Şahsen itibar etmiyorum. Fakat olaylardan o kadar çok insan etkileniyor ki;
Bunlara sebebiyet vermek ise Ülkeye kötülük yapmaktır.
Beyinlerin gereksiz şeylerle meşgul edilmesi "Kul hakkıdır." Kul hakkı
ile Yaratan huzurunda kimsenin gelmesini istemiyor.
YARATAN; Bunu Kitabında emretmiş.
O halde GIYBET eden Yaratan’ın emrine isyan edendir.
Gıybeti edilen kimsenin bahsi geçen olayı söyleyenden dinleyene
herkesden alacaklı konuma geçmesi sağlanıyor.
Bunlarda bazıları erdemlik yapıyor ve "Hakkınızı helal ediniz, ben
hakkımı helal ediyorum. "Diyebiliyor.
Biz değelerimizi niye koyalca harcıyoruz.
Neden işleyen beyinleri paslatıyoruz.
Kanadadan servis yapanlar da azı dişlerini göstere göstere bu cahilliğe
kahkalara atıyorlar.


"Gıybet eden ya cehaletinden, ya ihanetinden bu fiili işler... Türk
cahil olamaz, hainin de Türklük’le işi olmaz...."
 
Top