Hyundai Bayileri ve Satış Politikaları garip işler dönüyor

YoRuMSuZ

Biz işimize bakalım...
Yaklaşık 10 gün önce Antalya, Hyundai Cangarlar bayine gidip otomatik BAYON modeli ile ilgilendiğimi ve almak istediğimi söyledim. Bir satış temsilcisi arkadaş gayet ilgi gösterdi ve ellerinde olmadıklarını, geldiğinde başvuru sırasına göre haber vereceklerini, Temmuz ayının 10'u civarında araçların geleceği, benim de 10. sırada olduğumu söyleyerek telefon numaramı kaydetti. Kendisi de iletişim için kendi kartını verdi...

Salı gün aynı bayiye bir arkadaşımla tekrar gittim ve daha önce satış temsilcisi arkadaş ile ön görüşme yaptığımı son durum hakkında bilgi almak istediğimi söyledim. Bu kez ilgilenen arkadaş o kadar farklı tavırlar sergiledi ki anlatamam.

Bize; asla kimseye arabaların geldiğini haber vermediklerini, o anda bayide tesadüfen olursak alabileceğimizi, BAYON modeline çok ilgili olduğunu ve ancak genel müdür ve önemli kişilerin tanıdıkları olunduğunda öncelik belirlediklerini resmen söyledi. Bu konuyla ilgili yarın Hyundai genel merkezini de arayacağım ama ülkemizin geldiği noktaya bakın ki torpil ağları buralara kadar gelmiş :D

Araba satamadıkları dönemde insanların peşine nasıl düştüklerini unutmuşlar müşteriyi tanımıyor bile adamlar. Acaba diyorum genel merkez bu adamlara bayilik verirken satış politikalarını kafanıza göre yapın biz hiç karışmayız mı diyorlar. :)
 
S

Selim Dağcı

Ziyaretçi
bu durum çoğu yerde benim yaşadığım şehir olan çorum'da da aynı, bayon markası istiyorsanız vermiyorlar, aslında ellerinde birkaç tane tuttuklarını ve faturayı liste fiyatından kesip aksesuar adı altında abartılmış fiyatlara sattıklarını da duydum ama yoklukta böyle bu adamlar. diğer markalarda durum aynı hemen tüm bayileri gezdim ben burada
 
Top