Fıkra Gibi Diyaloglar

kelebek

-ütopik-
V.I.P
BİLGİSAYAR şirketlerinin müşterileri için 7 gün 24 saat teknik destek sağladığı çağrı merkezlerinde operatör ile bilgisayar kullanıcıları arasında yaşanan diyaloglar fıkraları aratmıyor.

Elektronik posta yoluyla binlerce kişiye ulaşan ‘teknik destek sohbetleri’ okuyanları gülmekten kırıp geçiriyor.

Bilgisayarlarında karşılaştıkları sorunların çözümü için çağrı merkezlerini arayan kullanıcılar, kendilerine yöneltilen sorulara verdikleri ilginç cevaplar ve tepkilerle dikkat çekiyor. İşte her biri fıkra tadında olan diyaloglardan bazıları:

* Teknik Destek: Nasıl bir bilgisayarınız var Ömer bey?
Müşteri: Beyaz

* Teknik Destek: Ekranınızın solundaki ‘Bilgisayarım’ ikonunu tıklar mısınız?
Müşteri: Sizin solunuz mu, benim solum mu?

* Müşteri: Merhaba. Ben Aysu. Bilgisayarımdan çıktı alamıyorum. Her deneyişimde ‘yazıcı bulunamıyor’ diye bir uyarı yazısı çıkıyor. Yazıcıyı kaldırdım ekranın önüne koydum, hala ‘yazıcı bulunamıyor’ diyor.
Teknik Destek: !!!!

* Müşteri: Yazıcımdan renkli çıktı alamıyorum. Bir şeyi eksik mi yapıyorum acaba?
Teknik Destek: Yazıcınız renkli mi?
Müşteri: Aaah, afedersiniz ya...

* Teknik Destek: Şimdi ekranınızın üzerinde ne var hanımefendi?
Müşteri: Eşimin doğum günümde hediye ettiği ayıcık. Niye?

* Teknik Destek: Şifrenizi söylüyorum: küçük c, büyük a, küçük n, 7
Müşteri: 7 büyük mü, küçük mü?

* Teknik Destek: Hangi anti- virüs programını kullanıyorsunuz efendim?
Müşteri: Windows
Teknik Destek: O anti- virüs programı değil efendim.
Müşteri: Afedersiniz, Internet Explorer'dı.

* Teknik Destek: Buyurun efendim?
Müşteri: Eee! İlk defa mail gönderiyorum da...
Teknik Destek: Tamam! Ben size yardım edeyim.
Müşteri: Adresteki ‘a’yı yazdım da, çevresine daireyi nasıl çizeceğim?

* Teknik Destek: Günaydın. Size nasıl yardımcı olabilirim?
Müşteri: Merhaba. Yazıcım çalışmıyor da...
Teknik Destek: Anladım. ‘Başlat’ tuşuna basar mısınız?
Müşteri: Bak dostum! Ben Bill Gates değilim. Bana öyle teknik konuşma!
 

wien06

V.I.P
V.I.P
Müşteri : Klavyem çalışmıyor.
Tek.Des: Bilgisayara bağlı mı acaba?
Müşteri : Bilgisayaın arkasına ulaşamıyorum.
Tek.Des: Klavyenizi elinize alın ve on adım geri gidin.
Müşteri : Tamam.
Tek.Des: Klavye sizinle geldi mi?
Müşteri : Evet.
Tek.Des: Bu, klavyeniz bilgisayara bağlı değil demek oluyor.
Müşteri : A-a! Masada bir klavye daha var... Hah! Bu çalışıyor.


Müşteri : Nete giremiyorum. (dial-up dönemi)
Tek.Des: Parolanızı doğru girdiniz mi acaba?
Müşteri : Tabi. Arkadaşımın girdiği parolanın aynısı girdim.
Tek.Des: Arkadaşınızın girdiği parola neydi?
Müşteri : Beş yıldız.


Müşteri : Çok büyük bir problemim var. Arkadaş bilgisayarıma bir ekran koruyucu koydu. Ama mouse`ı oynatınca kayboluyor ya!


Müşteri : Merhaba, ben Ayşe. Disketimi yuvasından çıkaramıyorum da...
Tek.Des: Çıkartma düğmesine bastınız, değil mi?
Müşteri : Elbette. Sıkıştı herhalde.
Tek.Des: Tamam hanımefendi, not alıyorum. Bir arkadaş gelir bakar.
Müşteri : Bi dakka! Disket henüz yuvasına koymamışım, masanın üzerinde duruyor. Afedersiniz.
 

Top