Yaşamı Bilinçaltı Mesajlarla Canlandırma Metotları

ZeyNoO

V.I.P
V.I.P
ABD Hükümeti 1974'te onlara TV ve radyo yasağı getirdi. Bir aralar patlamış mısır satışlarını neredeyse % 60 artırmak amacıyla yaygın bir biçimde kullanılıyorlardı. Bugün ise dünya çapında yayınlanan pek çok “zihinsel” şova konu oluyorlar.

Elbette bilinçaltı mesajlardan bahsediyorum.

Ne var ki medyadaki bütün o abartılı reklamlara rağmen bilinçaltı mesajlar yalnızca bize bir kutu kola daha aldırmak için uğraşan reklam dehaları tarafından kullanılmıyor; yaşamlarımızda ciddi ve kalıcı değişiklikler yaratmak amacıyla da kullanılabiliyor.

Bu kısa makalede sizinle bu akşamdan itibaren bilinçaltı mesajların amacınıza hizmet etmesini sağlamak için kullanabileceğiniz bir yöntemi paylaşacağım.

Başlamadan önce kendimize şunu soralım: Bilinçaltı mesajlar tam olarak nedir?

Bilinçaltı kavramı “bilinç eşiğinin altında” olarak tanımlanır. Bilinçaltı mesaj oluşumu güçlü bilinçaltına mesaj gönderme eylemini ifade eder. Beynin bu kısmı bellekten vücut ısısına ve bilincinizin ana özelliklerini belirlemeye kadar her şeyi kontrol eder.

Bilinçaltı mesaj oluşumuyla ilgili en ünlü deney Dr. James Vicary tarafından yapılmıştır. Vicary “Patlamış mısır istiyorum” ve “Daha çok kola iç” sözcüklerini bir grup sinema izleyicisinin önünde yalnızca 100 milisaniye süreyle yakıp söndürmüştür. Bilinç eşiğinin altında olduğundan aslında kimse mesajları “görmemiştir”; ama patlamış mısır satışları % 578 kola satışları ise % 181 artmıştır.

ABD Hükümeti çok geçmeden reklamlarda bu güçlü öneri tekniğinin kullanımını yasaklamıştır. Ama bir süre sonra bu tekniğin harika bir kendi kendine yardım aracı olabileceği fark edilmiştir ve kitleler birdenbire kişisel gelişim komutlarını doğrudan bilinçaltına gönderme gücüne sahip olmuşlardır.

Peki nasıl? Bilinçaltı mesajları “gönderebilmenin” başlıca iki yolu vardır. Görsel olarak; örneğin tanınmış Subliminal Power yazılım aracı ile. Ya da daha az etkili olsa da sesi kullanarak; çoğu kitabevinden satın alabileceğiniz bilinçaltı CD'leri ile.

Bütçeniz azsa bilinçaltı mesaj oluşumunun gücünden faydalanmanızı sağlamaya başlamanın çok daha hesaplı bir yolu var.

Şöyle. Yaşamınızda hemen şimdi yoğunlaşmak istediğiniz birkaç ana hedefi belirlemekle başlayın. Örneğin daha hızlı öğrenmeyi ya da sigarayı bırakmayı isteyebilirsiniz. Bu hedefi “Ben hızla öğrenirim” ya da “Sigarayı bırakmaya hazırım” gibi basit kısa ve olumlu bir onaylama cümlesi şeklinde yazın.

Şimdi onaylama cümlenizi beyaz bir kartonun üzerine açıkça ve kalın siyah keçe kalemle yazın. Üç ya da daha fazla kart hazırlayın. Her birinde ana temanıza odaklanan onaylama cümleleri olsun. Bunları bir elektrik feneriyle birlikte yatağınızın kenarında saklayın.

Sırada asosyal kısım var.

Zihninizin kabul etme kapasitesinin yüksek olduğu anı yakalayacağız; bilinçaltınıza girişi sağlayan kapının sonuna dek açık olduğu gece yarısında zihninizi uyandıracağız.

Çalar saatinizi sabah 3'e kurun. Sonra her zamanki gibi uyuyun. Zili duyar duymaz alarmı kapatın ve neredeyse içgüdüsel bir şekildeonaylama cümlelerinin bulunduğu kartonları ve elektrik fenerinizi alın. Oda zifiri karanlık olmalı.

Daha sonra feneri her bir kartona doğru defalarca yakıp söndürün. Bunu yaparken kartonlara bakın. Sözcükleri bilinçli olarak seçmeye çalışmayın. Bu bilinçaltı mesajlar bilinçaltınız içindir.

İşiniz bitince basitçe feneri söndürün; kartonları yere bırakın ve uyumaya devam edin. Uykuya dalmak yalnızca iki dakikanızı alacaktır. Emin olun derin ve huzurlu bir uyku uyuyacaksınız.

Bu kadar. Biraz önce bilinçaltınıza bir dizi bilinçaltı mesaj gönderdiniz. Sırada heyecanlı bir şey var.

Pek çok kişi bu tekniği birkaç gece kullandıktan sonra hedeflerine ulaşmada yardımcı olan ya da kararlarını etkileyen sorun çözücü rüyalar gördüklerini belirtmişlerdir. Yalnızca bir hafta sonra ve neredeyse tüm katılımcılar ana hedeflerine doğru önemli bir adım attıklarını fark ederler. Öğrenim hızları ciddi oranda artar. Nikotin bağımlılıkları yarı yarıya azalır. Değişim içten olmaktadır.

Bu çok basit bir sistemdir; ama gayet güçlüdür ve ne yazık ki çok az kullanılır.

Garip bir şekilde bu makaleyi okuyan çoğu insan bu basit deneyi yapmayacaktır. Buna inanmazlar. İşe yaramayacağını düşünürler.

Ne var ki Tiger Woods Steven Spielberg hatta ABD Hükümeti bile bilinçaltı mesajların gücünü bilmektedirler.

Bilmiyorsanız belki de onlara yetişmenin zamanı gelmiştir
 

KaderKatibi

Dürüstlük insanın kartvizitidir, Matbaada basılmaz
Özel üye
Reklamların ilk hedefi görseller ve sesle bilinç altında algı oluşturmak. Böylece satışları artar. Gözlemlerime göre en fazla çocuklar ve kadınlar etkileniyor.
 
Top