• Merhaba Ziyaretçi.
    "Hoşgeldin sonbahar "
    konulu yarışma düzenlendi. İlgili konuya BURADAN ulaşabilirsiniz. Sizi de bu yarışmada katilmanizi bekliyoruz...

Polaris ve Müşteri Memnuniyeti

Polaris marka terlik satın alan bir tüketicinin aldığı ürünün arızalı çıkmasından sonra iade talebinde bulunması üzerine firmanın tüketiciye yollamış olduğu mektuptur.
Bu mektup (Konu) forum üyelerinden ilgi gördüğü takdirde tüketicinin bu mektuba verdiği ve beğeneceğinizi sandığım okunası yazıyıda 2 gün sonra sizlerle paylaşacağım.
İyi bir hafta sonu dileklerimle.
 
Bu kurallara uyduğunuz sürece minimum 10 yıl garantisi olur heralde ayakkabıların :) Özellikle bir gün ara ile giyme fikri ilginç...
 
bi blogda rastlamıştım ben buna adamın cevabıda vardı çok ilginç bi diyalog oluşmuş aralarında :D onuda ekleseydin keşke
önerilere uymak lazım tabi polaris yöneticilerinin sıhhati açısından yani :P
 
bi blogda rastlamıştım ben buna adamın cevabıda vardı çok ilginç bi diyalog oluşmuş aralarında :D onuda ekleseydin keşke
önerilere uymak lazım tabi polaris yöneticilerinin sıhhati açısından yani :P

Adamın cevabı bu mektuptan çok daha ilginç, kısmet olursa o mektubuda pazartesi günü ekleyeceğim, mektupta adamın adı ve telefonu da mevcut umarım sizin yani forum yönetimi açısından bir sakıncası yoktur?:confused:
 
gördüm ben onu kendi bloğunda yayımlamış elinde program falan varsa silebilrsin ya da paintle de çok basitçe kaybedebilirsin ismini ve tlf nosunu
 
Geri
Top