Forumlar
Yeni Mesajlar
CerezExtra
EĞLENCE ↓
Şans Kurabiyesi
Renk Falınız
ÇerezRADYO
Sevgiliye Özel
ÇerezDERGİ
Hızlı Okuma Testleri
Pratik Çözümler
Yeniler
Yeni Mesajlar
Yeni ürünler
Yeni kaynaklar
Son Aktiviteler
İndir
En son incelemeler
Dükkan
Giriş
Kayıt
Yeniler
Yeni Mesajlar
Menu
Giriş
Kayıt
Uygulamayı yükle
Yükle
Forumlar
Güncel
Motorlu Araçlar Dünyası
Motorda Fren
JavaScript devre dışı bırakıldı. Daha iyi bir deneyim için, devam etmeden önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Konuya cevap yaz
Mesaj
<blockquote data-quote="imposibel" data-source="post: 154510" data-attributes="member: 17100"><p>Motosiklet aslında otomobillere göre çok daha kısa mesafelerde durabilir. Tek fark frenleme için sürücü yeteneği gerektirmesidir. Yani bir otomobilde durmanız gerektiğinde basarsınız frene ve durursunuz. Oysa motosiklette ön ve arka frene (Entegre fren değilse ki bazı son modellerde hangisine basarsanız basın her ikisi de dengeli biçimde sıkılır) aynı anda ve eşit basmanız-sıkmanız gerekir. Ön freni sıkarken zaten elinizi istemsizce de olsa gazdan çekmiş olursunuz. Çünkü parmaklarla fren çubuğuna uzandığınızda zaten gaz avucunuzun içinde kurtulup rolantiye doğru düşmüş olur. Bu sırada arka frene çok basar ve tekerleği kilitlerseniz (ABS olanlar hariç) motorun arkası yan biçimde kaymaya başlar ki bu durum istenen bir sonuç değildir. Ön freni çok kilitlerseniz tekerleğin yan dönmesiyle düşme ihtimaliniz var. Bu kadar olumsuz tariften sonra korkanların yüreğine su serpelim motorda durmak zor değildir ama beceri ve öğreti ister.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="imposibel, post: 154510, member: 17100"] Motosiklet aslında otomobillere göre çok daha kısa mesafelerde durabilir. Tek fark frenleme için sürücü yeteneği gerektirmesidir. Yani bir otomobilde durmanız gerektiğinde basarsınız frene ve durursunuz. Oysa motosiklette ön ve arka frene (Entegre fren değilse ki bazı son modellerde hangisine basarsanız basın her ikisi de dengeli biçimde sıkılır) aynı anda ve eşit basmanız-sıkmanız gerekir. Ön freni sıkarken zaten elinizi istemsizce de olsa gazdan çekmiş olursunuz. Çünkü parmaklarla fren çubuğuna uzandığınızda zaten gaz avucunuzun içinde kurtulup rolantiye doğru düşmüş olur. Bu sırada arka frene çok basar ve tekerleği kilitlerseniz (ABS olanlar hariç) motorun arkası yan biçimde kaymaya başlar ki bu durum istenen bir sonuç değildir. Ön freni çok kilitlerseniz tekerleğin yan dönmesiyle düşme ihtimaliniz var. Bu kadar olumsuz tariften sonra korkanların yüreğine su serpelim motorda durmak zor değildir ama beceri ve öğreti ister. [/QUOTE]
Alıntıları ekle...
İsim
Spam kontrolü
Sarı kırmızı renkleri ile ünlü futbol takımımız?
Cevapla
Forumlar
Güncel
Motorlu Araçlar Dünyası
Motorda Fren
Top