Forumlar
Yeni Mesajlar
CerezExtra
EĞLENCE ↓
Şans Kurabiyesi
Renk Falınız
ÇerezRADYO
Sevgiliye Özel
ÇerezDERGİ
Hızlı Okuma Testleri
Pratik Çözümler
Yeniler
Yeni Mesajlar
Yeni ürünler
Yeni kaynaklar
Son Aktiviteler
İndir
En son incelemeler
Dükkan
Giriş
Kayıt
Yeniler
Yeni Mesajlar
Menu
Giriş
Kayıt
Uygulamayı yükle
Yükle
Forumlar
Güncel
Kişisel Gelişim
Kariyer
Lobi Karşılama Görevlisi (Otel)
JavaScript devre dışı bırakıldı. Daha iyi bir deneyim için, devam etmeden önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Konuya cevap yaz
Mesaj
<blockquote data-quote="Papatya" data-source="post: 964953" data-attributes="member: 91538"><p style="margin-left: 20px"></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-family: 'tahoma'"> M. Ana Grubu : Hizmet Ve Satış Elemanları </span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-family: 'tahoma'"> M. Alt Ana Grubu : Koruma Hizmetleri Veren Elemanlar </span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-family: 'tahoma'"> M. Grubu : Koruma Hizmetleri Veren Elemanlar </span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-family: 'tahoma'"> M. Birim Grubu : Güvenlik Görevlileri </span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-family: 'tahoma'"> Gereken Minimum Eğitim Düzeyi : İlköğretim </span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-family: 'tahoma'"> </span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-family: 'tahoma'"><strong> Meslek Tanımı Nedir? </strong></span></p> <p style="margin-left: 20px"></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-family: 'tahoma'"> Otel müşterilerine odalarına kadar eşlik ederek, konakladıkları süre içerisinde danışmanlık yapan ve müşterilerin ihtiyaçlarını karşılayan kişidir. </span></p> <p style="margin-left: 20px"></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-family: 'tahoma'"><strong> Görev ve İşlem Basamakları </strong></span></p> <p style="margin-left: 20px"></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-family: 'tahoma'">Lobi Karşılama Görevlisi(Otel), işletmenin genel çalışma prensipleri doğrultusunda, araç, gereç ve ekipmanları etkin bir şekilde kullanarak, işçi sağlığı, iş güvenliği ve çevre koruma düzenlemelerine ve mesleğin verimlilik ve kalite gereklerine uygun olarak:</span></p> <p style="margin-left: 20px"></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-family: 'tahoma'">Müşterileri otel önünde güler yüzlü, saygılı ve kibar bir şekilde karşılamak ve uğurlamak,</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-family: 'tahoma'">Müşterilerin bagajlarını almak,</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-family: 'tahoma'">Müşterilerin otele giriş işlemlerini yapması esnasında eşlik etmek,</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-family: 'tahoma'">Müşterilerin bagajlarını zamanında ve düzenli bir şekilde odaya çıkarmak.</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-family: 'tahoma'">Müşterilere eşlik ederken otel hakkında kısa bilgi vermek.</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-family: 'tahoma'">Müşterilerin otelde bulunmayan kişisel ihtiyaçlarını temin etmek,</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-family: 'tahoma'">Müşterilerin mesaj yada mektuplarını odalarına iletmek,</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-family: 'tahoma'">Sabah gazete dağıtımı yapmak, otelin ihtiyacı olan aylık dergileri almak,</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-family: 'tahoma'">Kapı görevlisi (Doorman) yoksa yerine vekalet etmek,</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-family: 'tahoma'">Resepsiyonun talimatı doğrultusunda müşterinin odasını değiştirmek,</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-family: 'tahoma'">Santral tarafından uyandırılamayan müşterileri uyandırmaya çalışmak,</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-family: 'tahoma'">Grup olarak otele giriş yapan müşterilerin bagajlarını etiketlemek,</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-family: 'tahoma'">Oteldeki günlük aktiviteleri panoya aktarmak,</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-family: 'tahoma'">Giriş ve çıkışlarda tespit edilen arızaları resepsiyona ve teknik bölüme iletmek.</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-family: 'tahoma'">Müşterilerin otelden çıkış esnasında talepleri olursa bagajlarını alıp, araçlarına yerleştirmek,</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-family: 'tahoma'">Misafire gelen mesajları zamanında iletmek</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-family: 'tahoma'">Güler yüzlü ve nazik olmak,</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-family: 'tahoma'">İdari bölümlere gelen form ve evrakları dağıtmak,</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-family: 'tahoma'">Otel önü bayrakları çıkarıp temizletmek, takmak,</span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-family: 'tahoma'">Müşterilerin ve idari ofislerin posta işlerini yapmak, vb. görev ve işlemleri yerine getirir.</span></p> <p style="margin-left: 20px"></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 15px"><span style="font-family: 'tahoma'">Kaynak: Lobi Karşılama Görevlisi (Otel) Mesleği Nedir, Nasıl Olunur?</span></span></p> <p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 15px"><span style="font-family: 'tahoma'">bolgegundem.com</span></span></p> <p style="margin-left: 20px"></p> <p style="margin-left: 20px"></p> <p style="margin-left: 20px"></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Papatya, post: 964953, member: 91538"] [INDENT][/INDENT] [INDENT][FONT=tahoma] M. Ana Grubu : Hizmet Ve Satış Elemanları [/FONT][/INDENT] [INDENT][FONT=tahoma] M. Alt Ana Grubu : Koruma Hizmetleri Veren Elemanlar [/FONT][/INDENT] [INDENT][FONT=tahoma] M. Grubu : Koruma Hizmetleri Veren Elemanlar [/FONT][/INDENT] [INDENT][FONT=tahoma] M. Birim Grubu : Güvenlik Görevlileri [/FONT][/INDENT] [INDENT][FONT=tahoma] Gereken Minimum Eğitim Düzeyi : İlköğretim [/FONT][/INDENT] [INDENT][FONT=tahoma] [/FONT][/INDENT] [INDENT][FONT=tahoma][B] Meslek Tanımı Nedir? [/B][/FONT][/INDENT] [INDENT][/INDENT] [INDENT][FONT=tahoma] Otel müşterilerine odalarına kadar eşlik ederek, konakladıkları süre içerisinde danışmanlık yapan ve müşterilerin ihtiyaçlarını karşılayan kişidir. [/FONT][/INDENT] [INDENT][/INDENT] [INDENT][FONT=tahoma][B] Görev ve İşlem Basamakları [/B][/FONT][/INDENT] [INDENT][/INDENT] [INDENT][FONT=tahoma]Lobi Karşılama Görevlisi(Otel), işletmenin genel çalışma prensipleri doğrultusunda, araç, gereç ve ekipmanları etkin bir şekilde kullanarak, işçi sağlığı, iş güvenliği ve çevre koruma düzenlemelerine ve mesleğin verimlilik ve kalite gereklerine uygun olarak:[/FONT][/INDENT] [INDENT][/INDENT] [INDENT][FONT=tahoma]Müşterileri otel önünde güler yüzlü, saygılı ve kibar bir şekilde karşılamak ve uğurlamak,[/FONT][/INDENT] [INDENT][FONT=tahoma]Müşterilerin bagajlarını almak,[/FONT][/INDENT] [INDENT][FONT=tahoma]Müşterilerin otele giriş işlemlerini yapması esnasında eşlik etmek,[/FONT][/INDENT] [INDENT][FONT=tahoma]Müşterilerin bagajlarını zamanında ve düzenli bir şekilde odaya çıkarmak.[/FONT][/INDENT] [INDENT][FONT=tahoma]Müşterilere eşlik ederken otel hakkında kısa bilgi vermek.[/FONT][/INDENT] [INDENT][FONT=tahoma]Müşterilerin otelde bulunmayan kişisel ihtiyaçlarını temin etmek,[/FONT][/INDENT] [INDENT][FONT=tahoma]Müşterilerin mesaj yada mektuplarını odalarına iletmek,[/FONT][/INDENT] [INDENT][FONT=tahoma]Sabah gazete dağıtımı yapmak, otelin ihtiyacı olan aylık dergileri almak,[/FONT][/INDENT] [INDENT][FONT=tahoma]Kapı görevlisi (Doorman) yoksa yerine vekalet etmek,[/FONT][/INDENT] [INDENT][FONT=tahoma]Resepsiyonun talimatı doğrultusunda müşterinin odasını değiştirmek,[/FONT][/INDENT] [INDENT][FONT=tahoma]Santral tarafından uyandırılamayan müşterileri uyandırmaya çalışmak,[/FONT][/INDENT] [INDENT][FONT=tahoma]Grup olarak otele giriş yapan müşterilerin bagajlarını etiketlemek,[/FONT][/INDENT] [INDENT][FONT=tahoma]Oteldeki günlük aktiviteleri panoya aktarmak,[/FONT][/INDENT] [INDENT][FONT=tahoma]Giriş ve çıkışlarda tespit edilen arızaları resepsiyona ve teknik bölüme iletmek.[/FONT][/INDENT] [INDENT][FONT=tahoma]Müşterilerin otelden çıkış esnasında talepleri olursa bagajlarını alıp, araçlarına yerleştirmek,[/FONT][/INDENT] [INDENT][FONT=tahoma]Misafire gelen mesajları zamanında iletmek[/FONT][/INDENT] [INDENT][FONT=tahoma]Güler yüzlü ve nazik olmak,[/FONT][/INDENT] [INDENT][FONT=tahoma]İdari bölümlere gelen form ve evrakları dağıtmak,[/FONT][/INDENT] [INDENT][FONT=tahoma]Otel önü bayrakları çıkarıp temizletmek, takmak,[/FONT][/INDENT] [INDENT][FONT=tahoma]Müşterilerin ve idari ofislerin posta işlerini yapmak, vb. görev ve işlemleri yerine getirir.[/FONT][/INDENT] [INDENT][/INDENT] [INDENT][SIZE=4][FONT=tahoma]Kaynak: Lobi Karşılama Görevlisi (Otel) Mesleği Nedir, Nasıl Olunur?[/FONT][/SIZE][/INDENT] [INDENT][SIZE=4][FONT=tahoma]bolgegundem.com[/FONT][/SIZE][/INDENT] [INDENT][/INDENT] [INDENT][/INDENT] [INDENT][/INDENT] [/QUOTE]
Alıntıları ekle...
İsim
Spam kontrolü
Atatürk'ün doğduğu şehir?
Cevapla
Forumlar
Güncel
Kişisel Gelişim
Kariyer
Lobi Karşılama Görevlisi (Otel)
Top