Forumlar
Yeni Mesajlar
CerezExtra
EĞLENCE ↓
Şans Kurabiyesi
Renk Falınız
ÇerezRADYO
Sevgiliye Özel
ÇerezDERGİ
Hızlı Okuma Testleri
Pratik Çözümler
Yeniler
Yeni Mesajlar
Yeni ürünler
Yeni kaynaklar
Son Aktiviteler
İndir
En son incelemeler
Dükkan
Giriş
Kayıt
Yeniler
Yeni Mesajlar
Menu
Giriş
Kayıt
Uygulamayı yükle
Yükle
Forumlar
Eğitim
BilgiBANK
Yazılı Soruları / Testler
KPSS - Ölçme Değerlendirme - Yüzlerce soru ve Cevap
JavaScript devre dışı bırakıldı. Daha iyi bir deneyim için, devam etmeden önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Konuya cevap yaz
Mesaj
<blockquote data-quote="YoRuMSuZ" data-source="post: 883275" data-attributes="member: 1"><p><strong>1-Bir ölçme aracının kullanıldığı maksada hizmet etme derecesi hangi kavramla ifade edilebilir?</strong></p><p>A-) Güvenirlilik</p><p>B-) Geçerlilik</p><p>C-) Kullanışlılık</p><p>D-) Tutarlılık</p><p>E-) Değerlendirme</p><p></p><p>2</p><p style="margin-left: 20px">I. Test maddelerinin güçlük dereceleri</p> <p style="margin-left: 20px">II. Sınavı başaran öğrenci sayısı</p> <p style="margin-left: 20px">III. Test maddelerinin ayırt edicilik dereceleri</p> <p style="margin-left: 20px">VI. Teste ölçülen davranışların ders hedeflerine uygunluğu</p> <p style="margin-left: 20px">V. Sınava katılan öğrenci sayısı</p><p><strong>Yukarıdakilerden hangisi ya da hangileri bir başarı testinin geçerliğini kanıtlamak için uygun bir ölçüttür? </strong></p><p>A-) Yalnızca I</p><p>B-) Yalnızca IV</p><p>C-) I-III</p><p>D-) II-IV</p><p>E-) I-IV-V</p><p></p><p><strong>3-Bir matematik öğretmeninin öğrencilerine uyguladığı 50 soruluk bir testin son 7 maddesi hiç bir öğrenci tarafından işaretlenmemiştir. Bu sebepten dolayı öğretmen bu soruları puanlamaya dahil etmemiştir. Bu durum testin geçerliğini nasıl etkiler? </strong></p><p>A-) Sınav kolaylaştığından geçerlik yükselir</p><p>B-) O sorular puanlanmadığından geçerlik etkilenmez.</p><p>C-) Sınav kapsamı daraldığı için geçerlik düşer</p><p>D-) Puanlama güvenirliği arttığından geçerlik yükselir.</p><p>E-) Yukarıdakilerin hiçbiri</p><p></p><p><strong>4-Bir tarih öğretmeni öğrencilerine 30 soruluk bir test uygularken aynı o-kulda görevli başka bir tarih öğretmeni 50 soruluk bir test uygulamıştır. Bu iki testinde aynı konuları kapsadığını varsayarsak, ikinci öğretmenin uyguladığı sınavın geçerliğinin daha yüksek olduğunu savunan bir kişi aşağıdakilerden hangisini söylerse bu iddiasını doğru bir şekilde desteklemiş olur? </strong></p><p>A-) İkinci öğretmenin uyguladığı sınavın süresi daha uzun olduğu için test puanlarının geçerliği daha yüksektir.</p><p>B-) Birinci öğretmenin uyguladığı sınav daha az konu içerdiği için test puanlarının geçerliği düşüktür</p><p>C-) İkinci öğretmenin uyguladığı sınav daha çok soru içerdiğinden test puanlarının geçerliği daha yüksektir</p><p>D-) Birinci öğretmenin uyguladığı sınav daha kolay olduğundan geçerliği düşüktür.</p><p>E-) Yukarıdakilerden hiçbiri</p><p></p><p></p><p><strong>5-Aşağıdaki geçerlik belirleme yöntemlerinden hangisi ya da hangileri istatistiksel yaklaşıma dayalı olarak gerçekleştirilmiştir? </strong></p><p style="margin-left: 20px">I. Testin doğru yapıyı ölçüp ölçmediğini belirlemek için faktör analizi yapılması</p> <p style="margin-left: 20px">II. Hazırlanan bir zeka testi ile önceden hazırlanmış ve geçerli kabul e-dilen başka bir zeka testi arasındaki korelasyonlara bakmak</p> <p style="margin-left: 20px">III. Bir testin kapsam geçerliğini belirlemek için kapsam geçerliği belirlenmiş bir test ile arasındaki korelasyonlara bakmak</p> <p style="margin-left: 20px">VI. Bir testin kapsam geçerliğini belirlemek için o konuda uzman kişilere danışmak</p><p>A-) Yalnızca I</p><p>B-) I-II</p><p>C-) I-III</p><p>D-) I-II-III</p><p>E-) II-III-IV</p><p></p><p><strong>6-Bir başarı testinin maddeleri ile ölçülen davranışların, dersin hedeflerine uygunluğunun saptanması aşağıda-kilerden hangisini belirlemek için uygun bir ölçüt olur? </strong></p><p>A-) Testin iç tutarlığını</p><p>B-) Testin görünüş geçerliğini</p><p>C-) Testin kapsam geçerliğini</p><p>D-) Testin tesadüfi hatadan arınıldık düzeyini</p><p>E-) Testin yordama geçerliğini</p><p></p><p><strong>7-Yazılı yoklamaların çoktan seçmeli testlere nazaran geçerliklerinin düşük olduğunu savunan bir birey bu iddiasını aşağıdakilerin hangisi ile destekleyebilir? </strong></p><p>A-) Soru güçlüğü</p><p>B-) Objektif puanlama güçlüğü</p><p>C-) Kapsamının sınırlı olması</p><p>D-) Değerlendirme güçlüğü</p><p>E-) Cevaplama süresinin kısalığı</p><p></p><p><strong>8-Bir kurumun insan kaynakları departmanında görevli olan bir ölçme ve değerlendirme uzmanı o kuruma iş başvurusu yapan bireylere bir genel yetenek testi uygulamış ve 1 sene sonra işe alınan bireylerin iş performansları ile genel yetenek testinden aldıktan puanları arasındaki korelasyona bakmıştır. Bu işlemi yapan ölçme ve değerlendirme uzmanı genel yetenek testinin hangi tür geçerliğini saptamaya çalışmıştır? " </strong></p><p>A-) Kapsam geçerliği</p><p>B-) Yapı geçerliği</p><p>C-) Görünüş geçerliği</p><p>D-) Yordama geçerliği</p><p>E-) Yukarıdakileri hiçbiri</p><p></p><p><strong>9-Bir tarih öğretmeni öğrencilerine uyguladığı bir sınavda bir ya da birkaç soru yerine çeşitli konularda çok sayıda soru sormuştur. Tarih öğretmeni böyle yaparak ilk olarak neyi amaçlamıştır? </strong></p><p>A-) Testi daha güç hale getirmeyi</p><p>B-) Programdaki tüm konuları yoklamış olmayı</p><p>C-) Testin kapsamını genişleterek geçerliğini artırmayı</p><p>D-) Öğrencileri sürekli olarak çalışmaya teşvik etmeyi</p><p>E-) Testin güvenirliğini artırmayı</p><p></p><p><strong>10-Bir sınav esnasında 3 öğrenci bir sorunun cevabını o soruyu yanlış yapan bir öğrenciden kopya etmişlerdir ve öğretmen bu olaydan habersiz cevaplan puanlamıştır. Böyle bir durumdan o üç öğrencinin puanları nasıl etkilenmiştir?</strong></p><p>A-) Puanların geçerliği düşmüştür</p><p>B-) Puanların güvenirliği düşmüştür.</p><p>C-) Puanlama sübjektif bir hale gelmiştir.</p><p>D-) Puanlama objektif bir hale gelmiştir</p><p>E-) Yukarıdakileri hiçbiri</p><p></p><p><strong>11-"Bir testin yordama geçerliğini belirlemede en önemli nokta, uygun bir ölçüt ölçüsü elde etmektir" </strong></p><p><strong>Aşağıdakilerden hangisi ya da hangileri ölçüt ölçüsünün sahip olması gereken niteliklerden biridir? </strong></p><p style="margin-left: 20px">I. Ölçüt ölçüsü testin yordamaya çalıştığı değişkenle doğrudan ilgili olmalıdır.</p> <p style="margin-left: 20px">II. Ölçüt ölçüsü oldukça kararlı olmalı ve günden güne değişmemelidir.</p> <p style="margin-left: 20px">III. Ölçüt ölçüsü kişinin başarısını gerçekten yanıtsan nesnel ve güvenilir bir ölçü olmalıdır.</p> <p style="margin-left: 20px">VI. Ölçütün elde edilmesi, kolay ve pratik olmalıdır.</p><p>A-) Yanlıca I</p><p>B-) Yalnızca III</p><p>C-) I-III</p><p>D-) I-II-III</p><p>E-) I-II-III-IV</p><p></p><p><strong>12-Bir testin kapsam geçerliği aşağıda-kilerin hangisi ile daha çok ilgilidir? </strong></p><p>A-) Testin iç tutarlılığı ile</p><p>B-) Testteki soruların zorluk dereceleri ile</p><p>C-) Testin kullanışlılığı ile</p><p>D-) Maddeler ile ölçülen davranışın dersin hedeflerine uygunluğu ile</p><p>E-) Test maddelerinin anlaşılır olması ile</p><p></p><p>13-</p><p style="margin-left: 20px">I. Soruların kolay olması</p> <p style="margin-left: 20px">II. Soruların konuları kapsaması</p> <p style="margin-left: 20px">III. Soruların açık ve anlaşılır olması</p> <p style="margin-left: 20px">VI. Sınav ortamının uygun olması</p><p><strong>Yukarıdakilerden hangisi ya da hangileri bir testin geçerliliğinin artırır? </strong></p><p></p><p>A-) Yalnızca I</p><p>B-) Yalnızca III</p><p>C-) I-III</p><p>D-) III-IV</p><p>E-) II-III-IV</p><p></p><p><strong>14-Bir ölçme aracındaki her maddenin tutarlı ve hatadan arınık ölçüm yapması hangi kavram ile adlandırılır? </strong></p><p>A-) Güvenerlik</p><p>B-) Geçerlik</p><p>C-) Değerlendirme</p><p>D-) Kullanışlılık</p><p>E-) Değerleme (ölçümlerine)</p><p></p><p><strong>15-Bir felsefe öğretmeni aşağıdakiler-den hangisini yaparsa öğrencilerine uygulayacağı testin güvenirliğini artırabilir? </strong></p><p>A-) Maddelerdeki seçenek sayısını azaltırsa</p><p>B-) Testin cevaplama süresini uzatırsa</p><p>C-) Testteki maddeleri zorlaştırırsa</p><p>D-) Teste aynı güçlükte bir miktar daha soru eklerse</p><p>E-) Test maddelerini kolaylaştırırsa</p><p></p><p><strong>16-Bir başarı testinin güvenirliği kısaca nasıl tanımlanabilir? </strong></p><p>A-) Test puanlarının bir norma göre yorumlanabilirliği</p><p>B-) Test puanlarının sosyoekonomik yanlılıklardan bağımsızlığı</p><p>C-) Test puanlarının tesadüfi hatalardan arınıklığı</p><p>D-) Test puanlarının okuldaki başarıyı yordama gücü</p><p>E-) Test puanlarının diğer basan testleri ile olan korelasyonu</p><p></p><p><strong>17-Hangi durum ya da durumlarda testin güvenirliği artar? </strong></p><p style="margin-left: 20px">I. Soru sayısının artırılması</p> <p style="margin-left: 20px">II. Testte yer alan soruların açık ve anlaşılır olması</p> <p style="margin-left: 20px">III. Testin yönergesinin açık ve anlaşılır olması</p> <p style="margin-left: 20px">IV. Testin nesnel bir şekilde puanlanması</p><p>A-) Yalnızca I</p><p>B-) I-II</p><p>C-) II-III</p><p>D-) I-III-IV</p><p>E-) Hepsi</p><p></p><p><strong>18-Aşağıdaki eylemlerden hangisi sabit hata içerir? </strong></p><p>A-) Bir bakkal terazisinin tarttığı her nesneyi gerçek ağırlığından 50 gr fazla tartması</p><p>B-) Bir öğretmenin kız öğrencilerine daha yüksek puan vermesi</p><p>C-) Bir metrenin 50 cm den sonra yanlış ölçüm yapması</p><p>D-) Bir öğrencinin çok heyecanlanması sebebiyle sınavdan zayıf olması</p><p>E-) Yukarıdakilerin hiçbiri</p><p></p><p><strong>19-Hangisi ölçmenin yapıldığı ortamdan kaynaklanan bir hatadır? </strong></p><p>A-) Test yönergesinin anlaşılır ve açık olmaması</p><p>B-) Test kitapçığının baskısının kötü olması</p><p>C-) Öğretmenin puanlama esnasında kız öğrencilere yanlılık göstermesi</p><p>D-) Testin uygulandığı sınıfın çok soğuk olması</p><p>E-) Sınavda heyecanlanan bir öğrencinin düşük performans sergilemesi</p><p></p><p><strong>20- Bir Öğretmenin sınav kâğıtlarını okurken ortalamanın düştüğünü görerek her öğrenciye fazladan 10 puan verdiği düşünülürse, bu öğretmenin ne tür bir hata yaptığı söylenebilir? </strong></p><p>A-) Sistematik hata </p><p>B-) Sabit hata </p><p>C-) Tesadüfi hata </p><p>D-) Yanlılık hatası </p><p>E-) Objektif hata </p><p></p><p></p><p><strong>Cevap Anahtarı</strong></p><p>1 B</p><p>2 B</p><p>3 C</p><p>4 C</p><p>5 D</p><p>6 C</p><p>7 C</p><p>8 D</p><p>9 C</p><p>10 B</p><p>11 E</p><p>12 D</p><p>13 E</p><p>14 B</p><p>15 D</p><p>16 C</p><p>17 E</p><p>18 A</p><p>19 D</p><p>20 B</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="YoRuMSuZ, post: 883275, member: 1"] [B]1-Bir ölçme aracının kullanıldığı maksada hizmet etme derecesi hangi kavramla ifade edilebilir?[/B] A-) Güvenirlilik B-) Geçerlilik C-) Kullanışlılık D-) Tutarlılık E-) Değerlendirme 2 [INDENT]I. Test maddelerinin güçlük dereceleri II. Sınavı başaran öğrenci sayısı III. Test maddelerinin ayırt edicilik dereceleri VI. Teste ölçülen davranışların ders hedeflerine uygunluğu V. Sınava katılan öğrenci sayısı[/INDENT] [B]Yukarıdakilerden hangisi ya da hangileri bir başarı testinin geçerliğini kanıtlamak için uygun bir ölçüttür? [/B] A-) Yalnızca I B-) Yalnızca IV C-) I-III D-) II-IV E-) I-IV-V [B]3-Bir matematik öğretmeninin öğrencilerine uyguladığı 50 soruluk bir testin son 7 maddesi hiç bir öğrenci tarafından işaretlenmemiştir. Bu sebepten dolayı öğretmen bu soruları puanlamaya dahil etmemiştir. Bu durum testin geçerliğini nasıl etkiler? [/B] A-) Sınav kolaylaştığından geçerlik yükselir B-) O sorular puanlanmadığından geçerlik etkilenmez. C-) Sınav kapsamı daraldığı için geçerlik düşer D-) Puanlama güvenirliği arttığından geçerlik yükselir. E-) Yukarıdakilerin hiçbiri [B]4-Bir tarih öğretmeni öğrencilerine 30 soruluk bir test uygularken aynı o-kulda görevli başka bir tarih öğretmeni 50 soruluk bir test uygulamıştır. Bu iki testinde aynı konuları kapsadığını varsayarsak, ikinci öğretmenin uyguladığı sınavın geçerliğinin daha yüksek olduğunu savunan bir kişi aşağıdakilerden hangisini söylerse bu iddiasını doğru bir şekilde desteklemiş olur? [/B] A-) İkinci öğretmenin uyguladığı sınavın süresi daha uzun olduğu için test puanlarının geçerliği daha yüksektir. B-) Birinci öğretmenin uyguladığı sınav daha az konu içerdiği için test puanlarının geçerliği düşüktür C-) İkinci öğretmenin uyguladığı sınav daha çok soru içerdiğinden test puanlarının geçerliği daha yüksektir D-) Birinci öğretmenin uyguladığı sınav daha kolay olduğundan geçerliği düşüktür. E-) Yukarıdakilerden hiçbiri [B]5-Aşağıdaki geçerlik belirleme yöntemlerinden hangisi ya da hangileri istatistiksel yaklaşıma dayalı olarak gerçekleştirilmiştir? [/B] [INDENT]I. Testin doğru yapıyı ölçüp ölçmediğini belirlemek için faktör analizi yapılması II. Hazırlanan bir zeka testi ile önceden hazırlanmış ve geçerli kabul e-dilen başka bir zeka testi arasındaki korelasyonlara bakmak III. Bir testin kapsam geçerliğini belirlemek için kapsam geçerliği belirlenmiş bir test ile arasındaki korelasyonlara bakmak VI. Bir testin kapsam geçerliğini belirlemek için o konuda uzman kişilere danışmak[/INDENT] A-) Yalnızca I B-) I-II C-) I-III D-) I-II-III E-) II-III-IV [B]6-Bir başarı testinin maddeleri ile ölçülen davranışların, dersin hedeflerine uygunluğunun saptanması aşağıda-kilerden hangisini belirlemek için uygun bir ölçüt olur? [/B] A-) Testin iç tutarlığını B-) Testin görünüş geçerliğini C-) Testin kapsam geçerliğini D-) Testin tesadüfi hatadan arınıldık düzeyini E-) Testin yordama geçerliğini [B]7-Yazılı yoklamaların çoktan seçmeli testlere nazaran geçerliklerinin düşük olduğunu savunan bir birey bu iddiasını aşağıdakilerin hangisi ile destekleyebilir? [/B] A-) Soru güçlüğü B-) Objektif puanlama güçlüğü C-) Kapsamının sınırlı olması D-) Değerlendirme güçlüğü E-) Cevaplama süresinin kısalığı [B]8-Bir kurumun insan kaynakları departmanında görevli olan bir ölçme ve değerlendirme uzmanı o kuruma iş başvurusu yapan bireylere bir genel yetenek testi uygulamış ve 1 sene sonra işe alınan bireylerin iş performansları ile genel yetenek testinden aldıktan puanları arasındaki korelasyona bakmıştır. Bu işlemi yapan ölçme ve değerlendirme uzmanı genel yetenek testinin hangi tür geçerliğini saptamaya çalışmıştır? " [/B] A-) Kapsam geçerliği B-) Yapı geçerliği C-) Görünüş geçerliği D-) Yordama geçerliği E-) Yukarıdakileri hiçbiri [B]9-Bir tarih öğretmeni öğrencilerine uyguladığı bir sınavda bir ya da birkaç soru yerine çeşitli konularda çok sayıda soru sormuştur. Tarih öğretmeni böyle yaparak ilk olarak neyi amaçlamıştır? [/B] A-) Testi daha güç hale getirmeyi B-) Programdaki tüm konuları yoklamış olmayı C-) Testin kapsamını genişleterek geçerliğini artırmayı D-) Öğrencileri sürekli olarak çalışmaya teşvik etmeyi E-) Testin güvenirliğini artırmayı [B]10-Bir sınav esnasında 3 öğrenci bir sorunun cevabını o soruyu yanlış yapan bir öğrenciden kopya etmişlerdir ve öğretmen bu olaydan habersiz cevaplan puanlamıştır. Böyle bir durumdan o üç öğrencinin puanları nasıl etkilenmiştir?[/B] A-) Puanların geçerliği düşmüştür B-) Puanların güvenirliği düşmüştür. C-) Puanlama sübjektif bir hale gelmiştir. D-) Puanlama objektif bir hale gelmiştir E-) Yukarıdakileri hiçbiri [B]11-"Bir testin yordama geçerliğini belirlemede en önemli nokta, uygun bir ölçüt ölçüsü elde etmektir" Aşağıdakilerden hangisi ya da hangileri ölçüt ölçüsünün sahip olması gereken niteliklerden biridir? [/B] [INDENT]I. Ölçüt ölçüsü testin yordamaya çalıştığı değişkenle doğrudan ilgili olmalıdır. II. Ölçüt ölçüsü oldukça kararlı olmalı ve günden güne değişmemelidir. III. Ölçüt ölçüsü kişinin başarısını gerçekten yanıtsan nesnel ve güvenilir bir ölçü olmalıdır. VI. Ölçütün elde edilmesi, kolay ve pratik olmalıdır.[/INDENT] A-) Yanlıca I B-) Yalnızca III C-) I-III D-) I-II-III E-) I-II-III-IV [B]12-Bir testin kapsam geçerliği aşağıda-kilerin hangisi ile daha çok ilgilidir? [/B] A-) Testin iç tutarlılığı ile B-) Testteki soruların zorluk dereceleri ile C-) Testin kullanışlılığı ile D-) Maddeler ile ölçülen davranışın dersin hedeflerine uygunluğu ile E-) Test maddelerinin anlaşılır olması ile 13- [INDENT]I. Soruların kolay olması II. Soruların konuları kapsaması III. Soruların açık ve anlaşılır olması VI. Sınav ortamının uygun olması[/INDENT] [B]Yukarıdakilerden hangisi ya da hangileri bir testin geçerliliğinin artırır? [/B] A-) Yalnızca I B-) Yalnızca III C-) I-III D-) III-IV E-) II-III-IV [B]14-Bir ölçme aracındaki her maddenin tutarlı ve hatadan arınık ölçüm yapması hangi kavram ile adlandırılır? [/B] A-) Güvenerlik B-) Geçerlik C-) Değerlendirme D-) Kullanışlılık E-) Değerleme (ölçümlerine) [B]15-Bir felsefe öğretmeni aşağıdakiler-den hangisini yaparsa öğrencilerine uygulayacağı testin güvenirliğini artırabilir? [/B] A-) Maddelerdeki seçenek sayısını azaltırsa B-) Testin cevaplama süresini uzatırsa C-) Testteki maddeleri zorlaştırırsa D-) Teste aynı güçlükte bir miktar daha soru eklerse E-) Test maddelerini kolaylaştırırsa [B]16-Bir başarı testinin güvenirliği kısaca nasıl tanımlanabilir? [/B] A-) Test puanlarının bir norma göre yorumlanabilirliği B-) Test puanlarının sosyoekonomik yanlılıklardan bağımsızlığı C-) Test puanlarının tesadüfi hatalardan arınıklığı D-) Test puanlarının okuldaki başarıyı yordama gücü E-) Test puanlarının diğer basan testleri ile olan korelasyonu [B]17-Hangi durum ya da durumlarda testin güvenirliği artar? [/B] [INDENT]I. Soru sayısının artırılması II. Testte yer alan soruların açık ve anlaşılır olması III. Testin yönergesinin açık ve anlaşılır olması IV. Testin nesnel bir şekilde puanlanması[/INDENT] A-) Yalnızca I B-) I-II C-) II-III D-) I-III-IV E-) Hepsi [B]18-Aşağıdaki eylemlerden hangisi sabit hata içerir? [/B] A-) Bir bakkal terazisinin tarttığı her nesneyi gerçek ağırlığından 50 gr fazla tartması B-) Bir öğretmenin kız öğrencilerine daha yüksek puan vermesi C-) Bir metrenin 50 cm den sonra yanlış ölçüm yapması D-) Bir öğrencinin çok heyecanlanması sebebiyle sınavdan zayıf olması E-) Yukarıdakilerin hiçbiri [B]19-Hangisi ölçmenin yapıldığı ortamdan kaynaklanan bir hatadır? [/B] A-) Test yönergesinin anlaşılır ve açık olmaması B-) Test kitapçığının baskısının kötü olması C-) Öğretmenin puanlama esnasında kız öğrencilere yanlılık göstermesi D-) Testin uygulandığı sınıfın çok soğuk olması E-) Sınavda heyecanlanan bir öğrencinin düşük performans sergilemesi [B]20- Bir Öğretmenin sınav kâğıtlarını okurken ortalamanın düştüğünü görerek her öğrenciye fazladan 10 puan verdiği düşünülürse, bu öğretmenin ne tür bir hata yaptığı söylenebilir? [/B] A-) Sistematik hata B-) Sabit hata C-) Tesadüfi hata D-) Yanlılık hatası E-) Objektif hata [B]Cevap Anahtarı[/B] 1 B 2 B 3 C 4 C 5 D 6 C 7 C 8 D 9 C 10 B 11 E 12 D 13 E 14 B 15 D 16 C 17 E 18 A 19 D 20 B [/QUOTE]
Alıntıları ekle...
İsim
Spam kontrolü
Sarı kırmızı renkleri ile ünlü futbol takımımız?
Cevapla
Forumlar
Eğitim
BilgiBANK
Yazılı Soruları / Testler
KPSS - Ölçme Değerlendirme - Yüzlerce soru ve Cevap
Top