Forumlar
Yeni Mesajlar
CerezExtra
EĞLENCE ↓
Şans Kurabiyesi
Renk Falınız
ÇerezRADYO
Sevgiliye Özel
ÇerezDERGİ
Hızlı Okuma Testleri
Pratik Çözümler
Yeniler
Yeni Mesajlar
Yeni ürünler
Yeni kaynaklar
Son Aktiviteler
İndir
En son incelemeler
Dükkan
Giriş
Kayıt
Yeniler
Yeni Mesajlar
Menu
Giriş
Kayıt
Uygulamayı yükle
Yükle
Merhaba
Ziyaretçi
.
"Yapay Zeka Objektif " Fotoğraf Yarışması başladı. İlgili konuya
BURADAN
ulaşabilirsiniz. Sizi de bu yarışmada görmek isteriz...
Forumlar
Eğitim
Yaratıcı Drama ve Etkinlikler
İyilik Meleği Etkinliği Draması
JavaScript devre dışı bırakıldı. Daha iyi bir deneyim için, devam etmeden önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Konuya cevap yaz
Mesaj
<blockquote data-quote="Çağlayağmur" data-source="post: 706181" data-attributes="member: 62850"><p><strong>OYUNCU SAYISI :</strong> Tüm sınıf.</p><p><strong></strong></p><p><strong>UYGULAMA:</strong></p><p></p><p><strong>1. AŞAMA:</strong></p><p></p><p>Gruptaki çocuklar iki alt gruba ayrılırlar. Gruplardan birindeki çocuklar İYİLİK MELEĞİ rolünü üstlenirler. Diğer gruptakiler ise, kendilerine iyilik yapılacak olanlardır. İyilik meleği rolündeki çocuklar, diğer gruptaki çocuklardan birini, kendisine söylemeden seçerler gün boyunca (yarım gün boyunca), kendi kararlaştırdıkları üç iyilik (üç olumlu davranış) yaparlar.</p><p>Süre sonunda tüm grup toplanır ve kendisine iyilik yapılan çocuklar, hangi çocuğun kendilerinin iyilik meleği olduğunu tahmin edip, kendilerine yapılan üç iyiliği anlatırlar.</p><p>Yine oyuncular yavaş yavaş şişerler. Fakat sonunda ağzı açılan bir balon gibi olmaları söylenir. Çocukların istekleri doğrultusunda uygulama tekrarlanılır. Sonunda da tartışma sorularına geçilir.</p><p></p><p><strong>2. AŞAMA:</strong></p><p></p><p>İki grubun rolleri değiştirilerek devam edilir. Yani birinci aşamada, iyilik emeleği olan çocuklar, ikinci aşamada kendilerine iyilik yapılan çocuk rolünü alırlar.</p><p></p><p><strong>NOT:</strong> Kendisine iyilik yapılan çocukların, iyilik meleklerinin kim olduğunu, verilen süre boyunca bilmemeleridir.</p><p></p><p><strong>TARTIŞMA SORULARI:</strong></p><p>Öncelikle her çocuk, kendisine iyilik yapan çocuğun adını söyler.</p><p><strong>1. TANIMSAL DÜZEY</strong></p><p> Yapılan iyilikler nelerdir?</p><p> Yapılan davranışlar neden iyidir?</p><p><strong>2. DUYGUSAL DÜZEY</strong></p><p> Yaptığımız bu çalışmayı sevdiniz mi?</p><p> İyilik yapan rolündeyken ne hissettin?</p><p> İyilik yapılan rolündeyken ne hissettin?</p><p><strong>3. BİLİŞSEL DÜZEY</strong></p><p> Olumlu davranışlar nelerdir?</p><p> Olumsuz davranışlar nelerdir?</p><p><strong>4. YAŞANTISAL DÜZEY</strong></p><p> Hiç bugüne kadar balonunuz patladı mı?</p><p> Başka balon çeşitleri var mı?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Çağlayağmur, post: 706181, member: 62850"] [B]OYUNCU SAYISI :[/B] Tüm sınıf. [B] UYGULAMA:[/B] [B]1. AŞAMA:[/B] Gruptaki çocuklar iki alt gruba ayrılırlar. Gruplardan birindeki çocuklar İYİLİK MELEĞİ rolünü üstlenirler. Diğer gruptakiler ise, kendilerine iyilik yapılacak olanlardır. İyilik meleği rolündeki çocuklar, diğer gruptaki çocuklardan birini, kendisine söylemeden seçerler gün boyunca (yarım gün boyunca), kendi kararlaştırdıkları üç iyilik (üç olumlu davranış) yaparlar. Süre sonunda tüm grup toplanır ve kendisine iyilik yapılan çocuklar, hangi çocuğun kendilerinin iyilik meleği olduğunu tahmin edip, kendilerine yapılan üç iyiliği anlatırlar. Yine oyuncular yavaş yavaş şişerler. Fakat sonunda ağzı açılan bir balon gibi olmaları söylenir. Çocukların istekleri doğrultusunda uygulama tekrarlanılır. Sonunda da tartışma sorularına geçilir. [B]2. AŞAMA:[/B] İki grubun rolleri değiştirilerek devam edilir. Yani birinci aşamada, iyilik emeleği olan çocuklar, ikinci aşamada kendilerine iyilik yapılan çocuk rolünü alırlar. [B]NOT:[/B] Kendisine iyilik yapılan çocukların, iyilik meleklerinin kim olduğunu, verilen süre boyunca bilmemeleridir. [B]TARTIŞMA SORULARI:[/B] Öncelikle her çocuk, kendisine iyilik yapan çocuğun adını söyler. [B]1. TANIMSAL DÜZEY[/B] Yapılan iyilikler nelerdir? Yapılan davranışlar neden iyidir? [B]2. DUYGUSAL DÜZEY[/B] Yaptığımız bu çalışmayı sevdiniz mi? İyilik yapan rolündeyken ne hissettin? İyilik yapılan rolündeyken ne hissettin? [B]3. BİLİŞSEL DÜZEY[/B] Olumlu davranışlar nelerdir? Olumsuz davranışlar nelerdir? [B]4. YAŞANTISAL DÜZEY[/B] Hiç bugüne kadar balonunuz patladı mı? Başka balon çeşitleri var mı? [/QUOTE]
Alıntıları ekle...
İsim
Spam kontrolü
Atatürk'ün doğduğu şehir?
Cevapla
Forumlar
Eğitim
Yaratıcı Drama ve Etkinlikler
İyilik Meleği Etkinliği Draması
Top