Forumlar
Yeni Mesajlar
CerezExtra
EĞLENCE ↓
Şans Kurabiyesi
Renk Falınız
ÇerezRADYO
Sevgiliye Özel
ÇerezDERGİ
Hızlı Okuma Testleri
Pratik Çözümler
Yeniler
Yeni Mesajlar
Yeni ürünler
Yeni kaynaklar
Son Aktiviteler
İndir
En son incelemeler
Dükkan
Giriş
Kayıt
Yeniler
Yeni Mesajlar
Menu
Giriş
Kayıt
Uygulamayı yükle
Yükle
Forumlar
Güncel
Kişisel Gelişim
Kariyer
Güven Eriten Hatalar
JavaScript devre dışı bırakıldı. Daha iyi bir deneyim için, devam etmeden önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Konuya cevap yaz
Mesaj
<blockquote data-quote="dderya" data-source="post: 728765" data-attributes="member: 112565"><p>Çalışanları ve müşteriyi şirkete bağlayan en kuvvetli yapıştırıcı olan güven aynı zamanda oluşturulan bağların en kırılganı. Bir kez bozuldu mu telafisi çok zor. İşte kuruma zarar verebilecek basit görünen ama tehlike yaratacak hatalar.</p><p></p><p>-Yalan için boşluk bırakmak: </p><p></p><p>İşyerinde yalana ya da yanlış yönlendirmeye geçit olmayacağına dair tanımlı kurallar ve yaptırımlar olmalı. Bu noktada şeffaflık çok önemli. Organizasyon yapısına iç denetleme mekanizmaları dâhil</p><p>edilmez, işleyiş konusunda şirket genelinde belirsizlik hâkim</p><p>olursa, çalışanlarınız kendini güvende hissetmeyecektir. Güvensiz bir çalışan yalana daha kolay başvurabilir.</p><p></p><p>-Parça-bütün ilişkisini gözden kaçırmak: </p><p></p><p>Doğrudan bahsedeceksek bunu parçalara bölemeyiz. Çünkü iş</p><p>hayatında karşılaşılan yalanların büyük çoğunluğu doğrular içine yedirilmiştir. Bilinçli olarak eksik veri aktarımları ya da net bir gerçeğe tutunmuş çarpıtmalar, güven kavramının en sinsi düşmanları. Eğer kuzu postundaki bu kurtları açığa çıkaracak denetim mekanizmalarından yoksunsanız, güvensizlik tüm işyerine hâkim olana kadar- müşteri memnuniyetinde ciddi düşüşler, çalışanların ani istifaları ya da işyeri içinde anlaşılmayan sirkülasyonlar, departmanlar arası işbirliğinde sıkıntı- hiçbir şey fark etmezsiniz.</p><p></p><p>-Hedeflerle gerçeğin arasını açmak: </p><p></p><p>İşyeri kültürünüzün çimentosu güven olacaksa, tüm birleşenlerin ilk ödevi sözlerinin arkasında durmak olmalı. Gerçekçi olmayan proje hedefleri, yerine getirilmeyen vaatler, sürekli ötelenen</p><p>toplantı zamanları, denetlenmeyen teslim süreleri yaptığınız</p><p>işin sürdürülebilirliğine ciddi zararlar verir. Özellikle yönetim kadrosunun söylediği gibi yapmaması çalışanlarınızın şirketlerine olan saygısını ve disiplinlerini zedeler.</p><p></p><p>-Nedensiz ve ani değişimler yapmak: </p><p></p><p>Sabit ve katı bir şema yerine esnek ve mobilize bir yapı yaratıcılık ve liderlik olanaklarını arttırır. Şirketinize değer katabilecek bu</p><p>uygulama, tecrübesiz ya da birikimsiz bir elde bombaya dönüşebilir. Nedeni iyi düşünülmemiş, eski verimliliğin çok</p><p>altında kalmış ani değişimler şirketi bir yapboza çevirebilir. Yapı esnekleşmeyeceği gibi, şirketin oluşturduğu birikim ve disiplin sıfırlanabilir. Çalışanların güvenini kazanmak için değişimleri ara süreçlerle ve zaman içinde uygulamak daha faydalı.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dderya, post: 728765, member: 112565"] Çalışanları ve müşteriyi şirkete bağlayan en kuvvetli yapıştırıcı olan güven aynı zamanda oluşturulan bağların en kırılganı. Bir kez bozuldu mu telafisi çok zor. İşte kuruma zarar verebilecek basit görünen ama tehlike yaratacak hatalar. -Yalan için boşluk bırakmak: İşyerinde yalana ya da yanlış yönlendirmeye geçit olmayacağına dair tanımlı kurallar ve yaptırımlar olmalı. Bu noktada şeffaflık çok önemli. Organizasyon yapısına iç denetleme mekanizmaları dâhil edilmez, işleyiş konusunda şirket genelinde belirsizlik hâkim olursa, çalışanlarınız kendini güvende hissetmeyecektir. Güvensiz bir çalışan yalana daha kolay başvurabilir. -Parça-bütün ilişkisini gözden kaçırmak: Doğrudan bahsedeceksek bunu parçalara bölemeyiz. Çünkü iş hayatında karşılaşılan yalanların büyük çoğunluğu doğrular içine yedirilmiştir. Bilinçli olarak eksik veri aktarımları ya da net bir gerçeğe tutunmuş çarpıtmalar, güven kavramının en sinsi düşmanları. Eğer kuzu postundaki bu kurtları açığa çıkaracak denetim mekanizmalarından yoksunsanız, güvensizlik tüm işyerine hâkim olana kadar- müşteri memnuniyetinde ciddi düşüşler, çalışanların ani istifaları ya da işyeri içinde anlaşılmayan sirkülasyonlar, departmanlar arası işbirliğinde sıkıntı- hiçbir şey fark etmezsiniz. -Hedeflerle gerçeğin arasını açmak: İşyeri kültürünüzün çimentosu güven olacaksa, tüm birleşenlerin ilk ödevi sözlerinin arkasında durmak olmalı. Gerçekçi olmayan proje hedefleri, yerine getirilmeyen vaatler, sürekli ötelenen toplantı zamanları, denetlenmeyen teslim süreleri yaptığınız işin sürdürülebilirliğine ciddi zararlar verir. Özellikle yönetim kadrosunun söylediği gibi yapmaması çalışanlarınızın şirketlerine olan saygısını ve disiplinlerini zedeler. -Nedensiz ve ani değişimler yapmak: Sabit ve katı bir şema yerine esnek ve mobilize bir yapı yaratıcılık ve liderlik olanaklarını arttırır. Şirketinize değer katabilecek bu uygulama, tecrübesiz ya da birikimsiz bir elde bombaya dönüşebilir. Nedeni iyi düşünülmemiş, eski verimliliğin çok altında kalmış ani değişimler şirketi bir yapboza çevirebilir. Yapı esnekleşmeyeceği gibi, şirketin oluşturduğu birikim ve disiplin sıfırlanabilir. Çalışanların güvenini kazanmak için değişimleri ara süreçlerle ve zaman içinde uygulamak daha faydalı. [/QUOTE]
Alıntıları ekle...
İsim
Spam kontrolü
Ülkemizin kuzeyindeki deniz hangisidir? (bitişik yazınız)
Cevapla
Forumlar
Güncel
Kişisel Gelişim
Kariyer
Güven Eriten Hatalar
Top