Forumlar
Yeni Mesajlar
CerezExtra
EĞLENCE ↓
Şans Kurabiyesi
Renk Falınız
ÇerezRADYO
Sevgiliye Özel
ÇerezDERGİ
Hızlı Okuma Testleri
Pratik Çözümler
Yeniler
Yeni Mesajlar
Yeni ürünler
Yeni kaynaklar
Son Aktiviteler
İndir
En son incelemeler
Dükkan
Giriş
Kayıt
Yeniler
Yeni Mesajlar
Menu
Giriş
Kayıt
Uygulamayı yükle
Yükle
Forumlar
Güncel
Kişisel Gelişim
Etkili Bir Telefon Konuşması Nasıl Olmalıdır?
JavaScript devre dışı bırakıldı. Daha iyi bir deneyim için, devam etmeden önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Konuya cevap yaz
Mesaj
<blockquote data-quote="dderya" data-source="post: 730436" data-attributes="member: 112565"><p>Kimi günler telefonunuz susmak bilmeden defalarca çalar ve sizi çıldırtabilir. Ancak sonradan başınızın ağrımasını istemiyorsanız kendinizi frenleyip konuşmalarınızın dozunu çok iyi ayarlamalısınız.</p><p>Yanlış birşey söylemeniz ya da ses tonunuzun yükselmesi, sonradan patronunuzla başınızı derde sokabilir. Bunun için yapmanız ve yapmamanız gerekenleri çok iyi bilmeniz gerekiyor;</p><p>Neler yapmalısınız?</p><p></p><p>*Telefonda konuştuğunuz kişiye ilgi gösterin.</p><p>*Konuşmak kadar dinlemekte önemlidir. Bu yüzden konuştuğunuz kişinin söylediklerini anlamak için çaba sarfedin.</p><p>* Diğer kişinin bakış açısını (doğru bulmasanız bile) anlamaya çalışın.</p><p>* Farklı görüşlere saygı gösterin, ama sizin o fikirde olmadığınızı da belirtin. Bunu yaparken üslubunuzu iyi ayarlayın.</p><p>* Diğer kişiye sizin fikirlerinizi sorma fırsatı verin.</p><p>* Diğer kişiyle aranızda bir sorun çıkarsa, bu sorunun ne olduğunu tanımlamaya çalışın.</p><p>* Sorunun kendisi ile nedenleri arasındaki ilişkiyi diğer kişinin de anlamasına yardımcı olun.</p><p>* Diğer kişiyi kendi sorunlarını çözmeye teşvik edin.</p><p>* Suskunluk en iyi yanıt olduğunda susup dinleyin. Ne yapmamalısınız?</p><p>* Aynı fikirde olmasanız da, tartışmaya girmeyin.</p><p>* İyi bir sebep olmadıkça, diğer kişinin sözünü kesmeyin.</p><p>* Çabuk yargılar vermeyin.</p><p>* Konuşmaya önyargılı bir şekilde başlamayın.</p><p>* Diğer kişi hazır olmadıkça öğüt ya da davranışsal geribesleme vermeyin.</p><p>* Tavrının sizi nasıl etkilediğini anlatmayın.</p><p>* Öfkeye öfkeyle yanıt vermeyin; bu, olumsuz duyguları körüklemekten başka bir işe yaramaz.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dderya, post: 730436, member: 112565"] Kimi günler telefonunuz susmak bilmeden defalarca çalar ve sizi çıldırtabilir. Ancak sonradan başınızın ağrımasını istemiyorsanız kendinizi frenleyip konuşmalarınızın dozunu çok iyi ayarlamalısınız. Yanlış birşey söylemeniz ya da ses tonunuzun yükselmesi, sonradan patronunuzla başınızı derde sokabilir. Bunun için yapmanız ve yapmamanız gerekenleri çok iyi bilmeniz gerekiyor; Neler yapmalısınız? *Telefonda konuştuğunuz kişiye ilgi gösterin. *Konuşmak kadar dinlemekte önemlidir. Bu yüzden konuştuğunuz kişinin söylediklerini anlamak için çaba sarfedin. * Diğer kişinin bakış açısını (doğru bulmasanız bile) anlamaya çalışın. * Farklı görüşlere saygı gösterin, ama sizin o fikirde olmadığınızı da belirtin. Bunu yaparken üslubunuzu iyi ayarlayın. * Diğer kişiye sizin fikirlerinizi sorma fırsatı verin. * Diğer kişiyle aranızda bir sorun çıkarsa, bu sorunun ne olduğunu tanımlamaya çalışın. * Sorunun kendisi ile nedenleri arasındaki ilişkiyi diğer kişinin de anlamasına yardımcı olun. * Diğer kişiyi kendi sorunlarını çözmeye teşvik edin. * Suskunluk en iyi yanıt olduğunda susup dinleyin. Ne yapmamalısınız? * Aynı fikirde olmasanız da, tartışmaya girmeyin. * İyi bir sebep olmadıkça, diğer kişinin sözünü kesmeyin. * Çabuk yargılar vermeyin. * Konuşmaya önyargılı bir şekilde başlamayın. * Diğer kişi hazır olmadıkça öğüt ya da davranışsal geribesleme vermeyin. * Tavrının sizi nasıl etkilediğini anlatmayın. * Öfkeye öfkeyle yanıt vermeyin; bu, olumsuz duyguları körüklemekten başka bir işe yaramaz. [/QUOTE]
Alıntıları ekle...
İsim
Spam kontrolü
Atatürk'ün doğduğu şehir?
Cevapla
Forumlar
Güncel
Kişisel Gelişim
Etkili Bir Telefon Konuşması Nasıl Olmalıdır?
Top