Forumlar
Yeni Mesajlar
CerezExtra
EĞLENCE ↓
Şans Kurabiyesi
Renk Falınız
ÇerezRADYO
Sevgiliye Özel
ÇerezDERGİ
Hızlı Okuma Testleri
Pratik Çözümler
Yeniler
Yeni Mesajlar
Yeni ürünler
Yeni kaynaklar
Son Aktiviteler
İndir
En son incelemeler
Dükkan
Giriş
Kayıt
Yeniler
Yeni Mesajlar
Menu
Giriş
Kayıt
Uygulamayı yükle
Yükle
Merhaba
Ziyaretçi
.
"Yapay Zeka Objektif " Fotoğraf Yarışması başladı. İlgili konuya
BURADAN
ulaşabilirsiniz. Sizi de bu yarışmada görmek isteriz...
Forumlar
Bilgisayar & Cep & Teknoloji
Programlama Dilleri
C Dili İle Başlangıç
C dili ile OpenGL Programlama
JavaScript devre dışı bırakıldı. Daha iyi bir deneyim için, devam etmeden önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Konuya cevap yaz
Mesaj
<blockquote data-quote="hewara" data-source="post: 90231" data-attributes="member: 9301"><p>merhaba,</p><p>yok ön yüz büyük arka yüz küçük degil sorum!</p><p></p><p>vertex normallerini bulduktan sonra bu vertexlere bi illumination model uyguluyorum(diffuse, ambient,specular...).</p><p></p><p>dolayısıyla vertexlerde bu modeller gecerli ve cismin orta noktasındaki ya da daha genel bi tanımla herhangi bi noktasındaki(vertexler dahil degil çünkğ vertexlerdeki intensityi biliyoruz) intensity bulmak için bir intepolation uygulamam gerekiyor.</p><p></p><p>GLfloat InterpolatedValue(GLfloat KFinitvalue, GLfloat KFfinalvalue, int N, int f)</p><p>{</p><p>GLfloat ivalue;</p><p>ivalue=KFfinalvalue+f*(KFfinalvalue-KFinitvalue)/N-1;</p><p>}</p><p></p><p>vertexlerdeki intensity ben tanımlıyorum diger noktalardaki intensity de yukardaki formulu kullanarak bulmalıyım sanırım!!?</p><p></p><p>bu arada ilgilendigin için ne kadar teşekkür etsem azdır...</p><p>saygılar,</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hewara, post: 90231, member: 9301"] merhaba, yok ön yüz büyük arka yüz küçük degil sorum! vertex normallerini bulduktan sonra bu vertexlere bi illumination model uyguluyorum(diffuse, ambient,specular...). dolayısıyla vertexlerde bu modeller gecerli ve cismin orta noktasındaki ya da daha genel bi tanımla herhangi bi noktasındaki(vertexler dahil degil çünkğ vertexlerdeki intensityi biliyoruz) intensity bulmak için bir intepolation uygulamam gerekiyor. GLfloat InterpolatedValue(GLfloat KFinitvalue, GLfloat KFfinalvalue, int N, int f) { GLfloat ivalue; ivalue=KFfinalvalue+f*(KFfinalvalue-KFinitvalue)/N-1; } vertexlerdeki intensity ben tanımlıyorum diger noktalardaki intensity de yukardaki formulu kullanarak bulmalıyım sanırım!!? bu arada ilgilendigin için ne kadar teşekkür etsem azdır... saygılar, [/QUOTE]
Alıntıları ekle...
İsim
Spam kontrolü
Sarı kırmızı renkleri ile ünlü futbol takımımız?
Cevapla
Forumlar
Bilgisayar & Cep & Teknoloji
Programlama Dilleri
C Dili İle Başlangıç
C dili ile OpenGL Programlama
Top