• Yazarlık... E-COZUM.NET
    Fikirlerinizi/yazılarınızı yayınlayabileceğiniz elit bir platform arıyorsanız; E-COZUM.NET doğru adres! Detaylar BURADA ...
  • Merhaba Ziyaretçi.
    Kazandığınız her 1000 ÇTL birikiminizi 5 TL ile değiştirip ödeme alabilirsiniz...

Arama sonuçları

  1. angarabebesi

    Aslan Hürkuş

    müziğini mi daha çok sevdim yoksa hürkuş ve aslan karakterlerini mi bilemedim ama nerden baksanız çok başarılı bi animasyon filme benziyo. bakalım 13 martta sinemalara geliyomuş. aslan hürkuş kayıp elmas filminin müziğini de ferman yapmış. manga'nın solistiydi yanlış bilmiyosam.
  2. angarabebesi

    yeni camry süper duruyor

    camrynin hibrit modelini gördüm bugün abi mükemmel duruyor bununla dünya turu yaparsın hava ata ata :) şuna baksanıza
  3. angarabebesi

    Hem yeni hem düşük fiyatlı

    Bizim yiğen 4 aylık oldu artık yengeden izin çıkıyor çocuğu dışarı çıkartmaya filan :) geçenlerde çocuğa güzel bişeyler alayım filan diye bakınıyordum soobe de çok düşük fiyattan tişörtler filan buldum aldım direk 3 tane tertemiz ama çocuğa olmadılar bekleyecez 1-2 ay daha :):)
  4. angarabebesi

    sevgilisizlerin günü

    15şubatsevgilisizlergünü diye özel gün yapmışlar 14şubatta başkasına hediye alacağıma 15şubatta kafama göre takılırım hemde havasını yaparım sevgilisizler günü diye varmı katılan :D
  5. angarabebesi

    Bumblebeeye özel film yapmışlar

    bumblebee 21 aralık cuma günü geliyormuş benim en sevdiğim karakter bumblebee zaten duyduğuma göre dünyaya ilk gelişi ve hikayesini anlatıyor bide john cena oynuyormuş filimde
Top