Forumlar
Yeni Mesajlar
CerezExtra
EĞLENCE ↓
Şans Kurabiyesi
Renk Falınız
ÇerezRADYO
Sevgiliye Özel
ÇerezDERGİ
Hızlı Okuma Testleri
Pratik Çözümler
Yeniler
Yeni Mesajlar
Yeni ürünler
Yeni kaynaklar
Son Aktiviteler
İndir
En son incelemeler
Dükkan
Giriş
Kayıt
Yeniler
Yeni Mesajlar
Menu
Giriş
Kayıt
Uygulamayı yükle
Yükle
Merhaba
Ziyaretçi
.
"Yapay Zeka Objektif " Fotoğraf Yarışması başladı. İlgili konuya
BURADAN
ulaşabilirsiniz. Sizi de bu yarışmada görmek isteriz...
Forumlar
Serbest Alan (Genel Konular)
Güncel Haberler
Sosyal Medya Hesaplarındaki Sahte Takipçileri Araştıran Rapor Yayınlandı
JavaScript devre dışı bırakıldı. Daha iyi bir deneyim için, devam etmeden önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Konuya cevap yaz
Mesaj
<blockquote data-quote="Enda" data-source="post: 973995" data-attributes="member: 123367"><p>Pazarlama kampanyalarını yönetmek için markalara araçlar sunan Captiv8, 2018 için Influencer Marketing Benchmark Raporu'nu yayınladı. Amaç ise pazarlamacılara sahte takipçileri tespit etmek için gereken verileri verip gerçek hesap ile sahte hesabın ayrımını sağlamak.</p><p></p><p>Influencer Marketing adı verilen olay, eski ve yeni pazarlama kanallarında tanınmış kişi ve/veya hesaplarla yapılan, bir ürünü veya bir markayı öne çıkartmak için gerçekleştirilen tanıtım çalışmalarına verilen isimdir. Captiv8'in yayınladığı rapor sahte hesapların oldukça önemli bir finansal etkiye sahip olduğunu gösteriyor. Instagram'ın bu konuda 2.1 milyar dolar harcaması ise bunun kanıtlarından.</p><p>Captiv8, <em>"Influencer Marketing'in potansiyelinin tam olarak ortaya çıkması için kuruluşların takipçilerini tanıması ve kıyas yapması gerekiyor. Sahte takipçilerin etkisinin belirlenmesi ve azaltılması konusunda daha somut ve güvenilir bir yola ihtiyaç var."</em> diyor.</p><p></p><p>Şirket, rastgele 5000 adet influencer seçip bazı temel kategorilerde araştırma yaptı. Bu seçilen hesaplarda ise ağustos ve kasım ayı arasındaki zaman dilimi incelendi. Fikir ise standart bir aktivite temelini bulmak üzerinde şekillenmiş. Bazı kategorilerdeki farklar ise diğerlerine göre daha fazla; örneğin modada %14'lük bir sahte hesap oranı bulunurken ünlülerde bu oran %4 seviyesinde.</p><p></p><p>[ATTACH=full]92347[/ATTACH]</p><p></p><p>Raporda doğal ve sponsorlu içerik bölümlerindeki etkileşim oranı da ortaya konmuş. Bazı kategorilerdeki düşük etkileşim sayısı, bu hesapların daha fazla sahte takipçiye sahip olma ihtimalini de güçlendiriyor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Enda, post: 973995, member: 123367"] Pazarlama kampanyalarını yönetmek için markalara araçlar sunan Captiv8, 2018 için Influencer Marketing Benchmark Raporu'nu yayınladı. Amaç ise pazarlamacılara sahte takipçileri tespit etmek için gereken verileri verip gerçek hesap ile sahte hesabın ayrımını sağlamak. Influencer Marketing adı verilen olay, eski ve yeni pazarlama kanallarında tanınmış kişi ve/veya hesaplarla yapılan, bir ürünü veya bir markayı öne çıkartmak için gerçekleştirilen tanıtım çalışmalarına verilen isimdir. Captiv8'in yayınladığı rapor sahte hesapların oldukça önemli bir finansal etkiye sahip olduğunu gösteriyor. Instagram'ın bu konuda 2.1 milyar dolar harcaması ise bunun kanıtlarından. Captiv8, [I]"Influencer Marketing'in potansiyelinin tam olarak ortaya çıkması için kuruluşların takipçilerini tanıması ve kıyas yapması gerekiyor. Sahte takipçilerin etkisinin belirlenmesi ve azaltılması konusunda daha somut ve güvenilir bir yola ihtiyaç var."[/I] diyor. Şirket, rastgele 5000 adet influencer seçip bazı temel kategorilerde araştırma yaptı. Bu seçilen hesaplarda ise ağustos ve kasım ayı arasındaki zaman dilimi incelendi. Fikir ise standart bir aktivite temelini bulmak üzerinde şekillenmiş. Bazı kategorilerdeki farklar ise diğerlerine göre daha fazla; örneğin modada %14'lük bir sahte hesap oranı bulunurken ünlülerde bu oran %4 seviyesinde. [ATTACH type="full"]92347[/ATTACH] Raporda doğal ve sponsorlu içerik bölümlerindeki etkileşim oranı da ortaya konmuş. Bazı kategorilerdeki düşük etkileşim sayısı, bu hesapların daha fazla sahte takipçiye sahip olma ihtimalini de güçlendiriyor. [/QUOTE]
Alıntıları ekle...
İsim
Spam kontrolü
Sarı kırmızı renkleri ile ünlü futbol takımımız?
Cevapla
Forumlar
Serbest Alan (Genel Konular)
Güncel Haberler
Sosyal Medya Hesaplarındaki Sahte Takipçileri Araştıran Rapor Yayınlandı
Top